Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 20  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kjm_us_auth 1000460323 xcla^"
  1. Co je a co není badatelská výuka? : problém inovací v hodinách dějepisu / autor: Kamil Činátl ; foto: Luděk Peřina .
    In: Dějiny a současnost. ISSN 0418-5129. 2024. Roč. 46, č. 3 (2024), s. 15-19 .
    4343/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  2. Dějepis by měl být jako badatelská práce, která nedovolí, aby se třída změnila ve shluk mlčících vrb / autor: Jaroslava Štefflová ; foto: Shutterstock (firma) .
    In: Učitelské noviny. ISSN 0139-5718. 2022. Roč. 125, č. 9 (2022), s. 4-6 .
    11867/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  3. Dějepis je mnohem víc než data / Jaroslav Pinkas, Karina Hoření .
    In: Lidové noviny. ISSN 0862-5921. Roč. 29, č. 67 (19.03.2016), příloha Orientace, s. 19/I-20/II .
    12493(278)/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  4. Dějepis v zajetí své tradice / Petr Zídek .
    In: Lidové noviny. ISSN 0862-5921. Roč. 31, č. 109 (12.05.2018), příloha Orientace, s. 19/I-20/II .
    27015(278)/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  5. Dvacet let se vyučuje studijní program Informační studia a knihovnictví na Moravě a ve Slezsku / Libuše Foberová . ISSN 1804-4255 .
    In: Duha. ISSN 1804-4255. Roč. 25, č. 3-4 (2011), s. 7-11 .
    6746
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  6. Historie biologie – učit, či neučit? / autor: Jana Neumannová .
    In: Živa. ISSN 0044-4812. 2016. Roč. 64, č. 6 (2016), příloha, s. CXLI-CXLII .
    12619(278)/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  7. Jak můžeme dosáhnout vynikající úrovně výuky? / autor: Clément Lafon Placette ; překlad: Jana Olivová .
    In: Vesmír. ISSN 0042-4544. Roč. 100, č. 9 (2021), s. 540-542 .
    55532/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  8. K čemu je mi větný rozbor? : jak učit češtinu smysluplně vzhledem k budoucím potřebám dětí i stále se rozvíjející umělé inteligenci / autor: Lucie Kocurová ; foto: Shutterstock (firma) .
    In: Lidové noviny. ISSN 0862-5921. 2023. Roč. 36, č. 287 (12.12.2023), s. 12 .
    7838(278)/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  9. Kdo nezná svůj feudalismus, je odsouzen ho zopakovat : středověk do škol – jaký a proč? / autor: Martin Šorm ; foto: Wikimedia Česká republika (sdružení) .
    In: Dějiny a současnost. ISSN 0418-5129. 2024. Roč. 46, č. 3 (2024), s. 10-14 .
    1274/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  10. Krátké, zábavné - a online : HistoryLab.cz a změna stylu dějepisné výuky / autor: Kamil Činátl .
    In: Dějiny a současnost. ISSN 0418-5129. 2020. Roč. 42, č. 7 (2020), s. 20-23 .
    27119/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.