Výsledky vyhledávání

  1. Jak se budují značky : co obchodníci nevědí / Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov  Praha : Dobrovský s.r.o., 2018 . 241 stran . ISBN 978-80-7390-618-4 . [1, z toho volných 0]
    N65396; 658 (SHA)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
  2. Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 / Nepomuk Gasteiger ; [z německého originálu ... přeložil Milan Váňa] . Praha : Academia, 2015 . 232 s . ISBN 978-80-200-2365-0 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N58921; 36 (GAS)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  3. Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky / Miroslav Foret . Brno : Computer Press, 2008 . 121 s . ISBN 978-80-251-2183-2 : . [11, z toho volných 10, Ve volném výběru 9]
    N50798; 658 (FOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10100
    Bohunice10000
    Bystrc10000
    Černá Pole10000
    Kohoutovice10000
    Královo Pole10000
    Líšeň, Jírova10000
    Vinohrady10000
    Žabovřesky10000
    Židenice10000
  4. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky / Miroslav Foret, Jana Stávková . Praha : Grada, 2003 . 159 s . ISBN 80-247-0385-8 : . [1, z toho volných 1]
    N40507; 658 (FOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  5. Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kolektiv  Praha : Grada Publishing, 2017 . 261 stran . ISBN 978-80-271-0206-8 . [1, z toho volných 0]
    N64126; 658 (TAH)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
  6. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu / Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová . Praha : Grada, 2011 . 304 s . ISBN 978-80-247-3527-6 : . [1, z toho volných 1]
    N54561; 658 (KOZ)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  7. Průzkum trhu : příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů / Paul Hague ; [překlad Vilém Jungmann] . Brno : Computer Press, 2003 . 234 s . ISBN 80-7226-917-8 : . [1, z toho volných 1]
    N41016; 005 (HAG)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  8. Základy marketingu / Miroslav Karlíček a kolektiv ; [autorský kolektiv Radek Tahal ... et al.] . Praha : Grada, 2013 . 255 s . ISBN 978-80-247-4208-3 : . [21, z toho volných 19, Ve volném výběru 17]
    N55848; 658 (KAR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna20000
    Bohunice10000
    Bystrc10000
    Černá Pole10000
    Jundrov10000
    Kohoutovice10000
    Královo Pole10000
    Lesná10000
    Líšeň, Jírova00100
    Mahenův památník10000
    Maloměřice10000
    Medlánky10000
    Nový Lískovec10000
    Řečkovice10000
    Slatina10000
    Starý Lískovec10000
    Tuřany10000
    Žabovřesky10000
    Židenice10000
  9. Základy marketingu / Miroslav Karlíček a kolektiv  Praha : Grada, 2018 . 285 stran . ISBN 978-80-247-5869-5 . [2, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N65050; 658 (KAR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Husovice00100