Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 11  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kjm_us_auth 1000451919 kni^"
  1. Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme / Richard Shotton ; z anglického originálu The choice factory přeložila Kateřina Paterová  Praha : Dobrovský s.r.o., 2020 . 211 stran . ISBN 978-80-7642-548-4 . [1, z toho volných 0]
    N68973; 159.9 (SHO)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
    Anatomie rozhodování

    kniha + e-kniha

  2. Jak se budují značky : co obchodníci nevědí / Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov  Praha : Dobrovský s.r.o., 2018 . 241 stran . ISBN 978-80-7390-618-4 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N65396; 658 (SHA)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  3. Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 / Nepomuk Gasteiger ; [z německého originálu ... přeložil Milan Váňa] . Praha : Academia, 2015 . 232 s . ISBN 978-80-200-2365-0 . [1, z toho volných 1]
    N58921; 36 (GAS)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  4. Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; překlad Tomáš Juppa, Martin Machek  Praha : Grada, 2013 . 814 stran . ISBN 978-80-247-4150-5 . [2, z toho volných 0]
    II-N58620; 658 (KOT)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
  5. Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky / Miroslav Foret . Brno : Computer Press, 2008 . 121 s . ISBN 978-80-251-2183-2 : . [7, z toho volných 7, Ve volném výběru 6]
    N50798; 658 (FOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna20000
    Bohunice10000
    Bystrc10000
    Černá Pole10000
    Žabovřesky10000
    Židenice10000
  6. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky / Miroslav Foret, Jana Stávková . Praha : Grada, 2003 . 159 s . ISBN 80-247-0385-8 : . [1, z toho volných 1]
    N40507; 658 (FOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  7. Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kolektiv  Praha : Grada Publishing, 2017 . 261 stran . ISBN 978-80-271-0206-8 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N64126; 658 (TAH)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Marketingový výzkum

    kniha + e-kniha

  8. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu / Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová . Praha : Grada, 2011 . 304 s . ISBN 978-80-247-3527-6 : . [1, z toho volných 1]
    N54561; 658 (KOZ)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

    kniha + e-kniha

  9. Průzkum trhu : příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů / Paul Hague ; [překlad Vilém Jungmann] . Brno : Computer Press, 2003 . 234 s . ISBN 80-7226-917-8 : . [1, z toho volných 1]
    N41016; 005 (HAG)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  10. Základy marketingu / Miroslav Karlíček a kolektiv  Praha : Grada, 2018 . 285 stran . ISBN 978-80-247-5869-5 . [3, z toho volných 3, Ve volném výběru 3]
    N65050; 658 (KAR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Bystrc10000
    Husovice10000
    Základy marketingu

    kniha + e-kniha


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.