Výsledky vyhledávání
Váš dotaz:
Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kjm_us_auth 1000451041 xcla^"
- Čtyři druhy marketingu v knihovnické pra xi. 1., 2. část / Eva Křivá . ISSN 0011-2321 .
In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 57, č. 1, 2 (2005), s. 2-4, 50-52 .
22171 - Hudební divadlo a marketing. II., Opera – produkt a jeho marketingová komunikace / Jana Janulíková .
In: Opus musicum [6 č.]. ISSN 0862-8505. Brno : Opus musicum, 2007. Roč. 39, č. 3 (2007), s 53-58 .
Hc2266/d - Marketing není komfort : služby pro čtenáře / Kateřina Janošková . ISSN 1213-6581 .
In: Veřejná správa. ISSN 1213-6581. Roč. 22, č. 13 (2011), s. 15-16 .
5211(153) - Marketing v knihovnách : ... a média a rozpočet / Radka Johnová . ISSN 0011-2321 .
In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 59, č. 10 (2007), s. 283-285 .
18638 - Marketing v knihovnách aneb umíme dát osobě vědět? / Libuše Foberová . ISSN 0011-2321 .
In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 65, č. 2 (2013), s. 62-66 .
19418 - Marketing v knihovnách aneb umíme dát osobě vědět? : na co by se měly soustředit marketingové kampaně? / Libuše Foberová . ISSN 0011-2321 .
In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 65, č. 3 (2012), s. 100-103 .
5871 - Marketingové koncepce a jejich využití v knihovnách / Radka Johnová . ISSN 0011-2321 .
In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 59, č. 4 (2007), s. 103-104 .
15546