Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 70  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kjm_us_auth 1000448040 kni^"
  1. 99 tipů pro úspěšnější reklamu / Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová] . Praha : Grada, 2009 . 198 s . ISBN 978-80-247-2928-2 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N51877; 659 (MON)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Královo Pole10000
  2. Alchymie : kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl / Rory Sutherland ; překlad Lenka Lichtenberg  V Brně : Jan Melvil Publishing, 2021 . 400 stran . ISBN 978-80-7555-134-4 . [1, z toho volných 0, délka fronty rezervací 1]
    N69462; 658 (SUT)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00101
    Alchymie

    kniha + e-kniha

  3. Amerika / Jean Baudrillard ; z francouzského originálu ... přeložil Miroslav Petříček ml. . Praha : Dauphin, 2000 . 159 s . ISBN 80-86019-97-7 : . [1, z toho volných 1]
    N35299; 316 (BAU)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  4. Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme / Richard Shotton ; z anglického originálu The choice factory přeložila Kateřina Paterová  Praha : Dobrovský s.r.o., 2020 . 211 stran . ISBN 978-80-7642-548-4 . [1, z toho volných 0]
    N68973; 159.9 (SHO)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
    Anatomie rozhodování

    kniha + e-kniha

  5. Baťovský prodavač / Silvie Lečíková  Zlín : Kniha Zlin, 2016 . 109 stran . ISBN 978-80-7473-472-4 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    I-N62822; 68 (LEČ)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  6. Copywriting : pište texty, které prodávají / Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora  Brno : Computer Press, 2015 . 232 stran . ISBN 978-80-251-4589-0 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N60052; 658 (SÁL)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Copywriting

    kniha + e-kniha

  7. Copywriting : pište texty, které prodávají / Anna Sálová, Zuzana Veselá, Michaela Raková  V Brně : Computer Press, 2020 . 349 stran . ISBN 978-80-251-5017-7 . [1, z toho volných 0]
    N68897; 658 (SÁL)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
    Copywriting

    kniha + e-kniha

  8. Copywriting : podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají / Michaela Horňáková . Brno : Computer Press, 2011 . 252 s . ISBN 978-80-251-3269-2 : . [3, z toho volných 2, Ve volném výběru 2]
    N53442; 659 (HOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Žabovřesky10000
    Copywriting

    kniha + e-kniha

  9. Česká reklama : od pana Vajíčka po falešné soby / Jaroslav Krupka . Brno : BizBooks, 2012 . 264 s . ISBN 978-80-265-0046-9 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N55456; 659 (KRU)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Česká reklama

    kniha + e-kniha

  10. Dějiny reklamy / Stéphane Pincas a Marc Loiseau ; předmluva Maurice Lévy ; [z angličtiny přeložil Pavel Brožek] . V Praze : Slovart ; Köln : Taschen, 2009 . 336 s . ISBN 978-80-7391-266-6. ISBN 978-3-8365-1565-8 . [1, z toho volných 1]
    II-N65839; 659 (PIN)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.