Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kjm_us_auth 1000632997^"
  1. Management kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / Ida Rašovská, Kateřina Ryglová  Praha : Grada, 2017 . 186 stran . ISBN 978-80-247-5021-7 . [1, z toho volných 1]
    N64401; 338 (RAŠ)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Management kvality služeb v cestovním ruchu

    kniha + e-kniha

  2. Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - vybrané kapitoly / Vladimír Šefčík, Tomáš Jeřábek a kolektiv autorů  Český Těšín : 2 Theta, 2017 . 240 stran . ISBN 978-80-86380-84-1 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N68430; 338 (ŠEF)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.