Výsledky vyhledávání
Váš dotaz:
Autor-kód záznamu = "^kjm_us_auth 1000632997^"
- Management kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / Ida Rašovská, Kateřina Ryglová Praha : Grada, 2017 . 186 stran . ISBN 978-80-247-5021-7 . [1, z toho volných 1]
N64401; 338 (RAŠ)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - vybrané kapitoly / Vladimír Šefčík, Tomáš Jeřábek a kolektiv autorů Český Těšín : 2 Theta, 2017 . 240 stran . ISBN 978-80-86380-84-1 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
N68430; 338 (ŠEF)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0