Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 9  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kjm_us_auth 1000523593^"
  1. Blázinec v Silicon Valley : rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost / Antonio García Martínez ; překlad: Vladimír Fuksa  Brno : BizBooks, 2017 . 432 stran . ISBN 978-80-265-0581-5 . [1, z toho volných 1]
    N63187; 658 (GAR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  2. Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků / Philip Kotler & Fernando Trias de Bes ; [překlad Hana Machková, Jiří Adamík, Josef Malý] . Praha : Grada, 2005 . 199 s . ISBN 80-247-0921-X . [1, z toho volných 1]
    N59915; 658 (KOT)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  3. Jak se budují značky : co obchodníci nevědí / Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov  Praha : Dobrovský s.r.o., 2018 . 241 stran . ISBN 978-80-7390-618-4 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N65396; 658 (SHA)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  4. Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; překlad Tomáš Juppa, Martin Machek  Praha : Grada, 2013 . 814 stran . ISBN 978-80-247-4150-5 . [2, z toho volných 1]
    II-N58620; 658 (KOT)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  5. Mezinárodní marketingový management / Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander ; [překlad Ludmila Fatěnová] . Brno : Computer Press, 2007 . viii, 360 s . ISBN 978-80-251-1641-8 : . [1, z toho volných 1]
    N51213; 339 (BER)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  6. Obchodní manažer / Walter E. Vieira ; Z angl. orig. přel. Vladimír Vrecion a Pavel Vrecion . Praha : Svoboda, 1994 . 98 s . ISBN 80-205-0434-6 . [1, z toho volných 1]
    N30049; 338 (VIE)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Bohunice10000
  7. Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu : jak prodat co nejvíce s co nejmenším úsilím / Perry Marshall ; z anglického originálu 80/20 sales and marketing ... přeložila Jana Kalová  Praha : Management Press, 2015 . 236 stran . ISBN 978-80-7261-286-4 . [1, z toho volných 0]
    N60173; 658 (MAR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
  8. Tim Cook : génius, který povznesl Apple na novou úroveň / Leander Kahney ; překlad: Petr Miklica  V Praze : Blue Vision, 2020 . 288 stran . ISBN 978-80-87672-74-7 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N68117; 004 (KAH)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Tim Cook

    kniha + e-kniha

  9. Tvorba business modelů : příručka pro vizionáře, inovátory a všechny, co se nebojí výzev / Alexander Osterwalder a Yves Pigneur ; grafická úprava Alan Smith ; [překlad Radek Blaheta] . V Brně : BizBooks, 2012 . 278 s . ISBN 978-80-265-0025-4 : . [1, z toho volných 1]
    Část: 1.
    N55606; 005 (OST)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.