Výsledky vyhledávání
Váš dotaz:
Autor-kód záznamu = "^kjm_us_auth 1000510178^"
- Česká reklama : od pana Vajíčka po falešné soby / Jaroslav Krupka . Brno : BizBooks, 2012 . 264 s . ISBN 978-80-265-0046-9 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
N55456; 659 (KRU)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Chvíli se zdržím – vítezný knihovnický klip knihovny Jiřího Mahena / Eva Vojtíšková, Edita Vališová .
In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 69, č. 9 (2017), s. 328-330 .
18048/d - Chvíli se zdržím... Příběh videa Knihovny Jiřího Mahena / Edita Vališová, Eva Vojtíšková .
In: Duha. ISSN 0862-1985. Roč. 31, č. 3 (2017), s. 26-28 .
11205/d - Jak psát reklamní text / Zdeněk Křížek, Ivan Crha . Praha : Grada, 2003 . 190 s . ISBN 80-247-0556-7 : . [1, z toho volných 0]
N40695; 659 (KŘÍ) - Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu / Miroslav Karlíček, Petr Král . Praha : Grada, 2011 . 213 s . ISBN 978-80-247-3541-2 : . [1, z toho volných 1]
N53517; 658 (KAR)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Reklama : jak dělat reklamu : reklamní kampaň krok za krokem, jak vytvořit tu správnou reklamu, co nového v marketingové komunikaci / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš . Praha : Grada, 2010 . 208 s . ISBN 978-80-247-3492-7 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
N53129; 659 (VYS)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš . Praha : Grada, c2003 . 122 s . ISBN 80-247-0557-5 : . [6, z toho volných 5, Ve volném výběru 3]
N39756; 659 (VYS)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 Bohunice 1 0 0 0 0 Bystrc 1 0 0 0 0 Černá Pole 1 0 0 0 0 Židenice 1 0 0 0 0 - Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš Praha : Grada, 2018 . 232 stran . ISBN 978-80-247-5865-7 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
N65970; 659 (VYS)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Reklama je navoněná zdechlina / Oliviero Toscani ; z fr. orig. přel. Růž ena Steklačová . Praha : Slovart, 1996 . 173 s, obr příl . ISBN 80-85871-82-3 . [7, z toho volných 7, Ve volném výběru 5]
N31758; 659 (TOS)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 2 0 0 0 0 Černá Pole 1 0 0 0 0 Slatina 1 0 0 0 0 Starý Lískovec 1 0 0 0 0 Žabovřesky 1 0 0 0 0 Židenice 1 0 0 0 0 - Strategie sociálních médií : praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média / Julie Atherton ; překlad: Martin Bednarski V Brně : Lingea, 2022 . 268 stran . ISBN 978-80-7508-715-7 . [2, z toho volných 0]
N70514; 658 (ATH)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 0 0 1 0 0