Výsledky vyhledávání
Váš dotaz:
Autor-kód záznamu = "^kjm_us_auth 1000467534^"
- Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant / W. Chan Kim, Renée Mauborgne Boston : Harvard Business School Press, [2005] ©2005 . xv, 240 stran . ISBN 1-59139-619-0 . [1, z toho volných 1]
N68502; 005 (KIM)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Jak psát reklamní text / Zdeněk Křížek, Ivan Crha . Praha : Grada, 2003 . 190 s . ISBN 80-247-0556-7 : . [1, z toho volných 0]
N40695; 659 (KŘÍ) - Kdo dostává co a proč : nové ekonomické směry v konceptu vhodného párování matchmaking a návrzích podoby trhů market design / Alvin E. Roth ; z anglického originálu přeložila Jana Srbová Praha : Práh, 2016 . 227 stran . ISBN 978-80-7252-646-8 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
N62128; 33 (ROT)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Nejen trh : role trhu, státu a občanského sektoru v proměnách české společnosti / Martin Potůček . Praha : Sociologické nakladatelství, 1997 . 188 s . ISBN 80-85850-26-5 . [1, z toho volných 1]
N32916; 316 (POT)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0