Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 5  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kjm_us_auth 1000467534^"
  1. Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant / W. Chan Kim, Renée Mauborgne  Boston : Harvard Business School Press, [2005]  ©2005 . xv, 240 stran . ISBN 1-59139-619-0 . [1, z toho volných 1]
    N68502; 005 (KIM)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  2. Ekonomika, marketing, management v kostce : [pro střední školy] / Josef Kozler, Jan Matějka . Havlíčkův Brod : Fragment, 1998 . 139 s . ISBN 80-7200-253-8 . [11, z toho volných 10, Ve volném výběru 9]
    II-N34334; 33 (KOZ)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
    Bohunice10000
    Bystrc10000
    Černá Pole10000
    Černovice10000
    Jundrov10000
    Nový Lískovec10000
    Řečkovice10000
    Slatina10000
    Tuřany10000
    Vinohrady10000
  3. Jak psát reklamní text / Zdeněk Křížek, Ivan Crha . Praha : Grada, 2003 . 190 s . ISBN 80-247-0556-7 : . [1, z toho volných 0]
    N40695; 659 (KŘÍ)
    Jak psát reklamní text

    kniha

  4. Kdo dostává co a proč : nové ekonomické směry v konceptu vhodného párování matchmaking a návrzích podoby trhů market design / Alvin E. Roth ; z anglického originálu přeložila Jana Srbová  Praha : Práh, 2016 . 227 stran . ISBN 978-80-7252-646-8 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N62128; 33 (ROT)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  5. Nejen trh : role trhu, státu a občanského sektoru v proměnách české společnosti / Martin Potůček . Praha : Sociologické nakladatelství, 1997 . 188 s . ISBN 80-85850-26-5 . [1, z toho volných 1]
    N32916; 316 (POT)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.