Výsledky vyhledávání
Váš dotaz:
Autor-kód záznamu = "^kjm_us_auth 1000451919^"
- Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme / Richard Shotton ; z anglického originálu The choice factory přeložila Kateřina Paterová Praha : Dobrovský s.r.o., 2020 . 211 stran . ISBN 978-80-7642-548-4 . [1, z toho volných 0]
N68973; 159.9 (SHO)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 0 0 1 0 0 - Jak se budují značky : co obchodníci nevědí / Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov Praha : Dobrovský s.r.o., 2018 . 241 stran . ISBN 978-80-7390-618-4 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
N65396; 658 (SHA)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Kladivo na prodavačky : kontroloři úsměvů / Karolína Vitvarová-Vránková .
In: Respekt. ISSN 0862-6545. Roč. 20, č. 5 (2009), s. 68-69 .
18924(198) - Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 / Nepomuk Gasteiger ; [z německého originálu ... přeložil Milan Váňa] . Praha : Academia, 2015 . 232 s . ISBN 978-80-200-2365-0 . [1, z toho volných 1]
N58921; 36 (GAS)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Marketing v knihovnách : ... a marketingový výzkum. 1., 2. část / Radka Johnová . ISSN 0011-2321 .
In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 59, č. 5, 6 (2007), s. 143-145, 170-172 .
15588 - Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky / Miroslav Foret . Brno : Computer Press, 2008 . 121 s . ISBN 978-80-251-2183-2 : . [6, z toho volných 6, Ve volném výběru 5]
N50798; 658 (FOR)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 2 0 0 0 0 Bystrc 1 0 0 0 0 Černá Pole 1 0 0 0 0 Žabovřesky 1 0 0 0 0 Židenice 1 0 0 0 0 - Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky / Miroslav Foret, Jana Stávková . Praha : Grada, 2003 . 159 s . ISBN 80-247-0385-8 : . [1, z toho volných 1]
N40507; 658 (FOR)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kolektiv Praha : Grada Publishing, 2017 . 261 stran . ISBN 978-80-271-0206-8 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
N64126; 658 (TAH)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Moderní metody a techniky marketingového výzkumu / Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová . Praha : Grada, 2011 . 304 s . ISBN 978-80-247-3527-6 : . [1, z toho volných 1]
N54561; 658 (KOZ)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0