Výsledky vyhledávání

  1. Jak se budují značky : co obchodníci nevědí / Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov  Praha : Dobrovský s.r.o., 2018 . 241 stran . ISBN 978-80-7390-618-4 . [1, z toho volných 0, délka fronty rezervací 1]
    N65396; 658 (SHA)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00101
  2. Kladivo na prodavačky : kontroloři úsměvů / Karolína Vitvarová-Vránková .
    In: Respekt. ISSN 0862-6545. Roč. 20, č. 5 (2009), s. 68-69 .
    18924(198)
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  3. Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 / Nepomuk Gasteiger ; [z německého originálu ... přeložil Milan Váňa] . Praha : Academia, 2015 . 232 s . ISBN 978-80-200-2365-0 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N58921; 36 (GAS)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  4. Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky / Miroslav Foret . Brno : Computer Press, 2008 . 121 s . ISBN 978-80-251-2183-2 : . [12, z toho volných 10, Ve volném výběru 9]
    N50798; 658 (FOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Bohunice10000
    Kohoutovice10000
    Bystrc10000
    Žabovřesky10000
    Černá Pole10000
    Líšeň, Jírova10000
    Královo Pole10000
    Vinohrady10000
    Židenice10000
    Lesná00000
    Ústřední knihovna10100
  5. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky / Miroslav Foret, Jana Stávková . Praha : Grada, 2003 . 159 s . ISBN 80-247-0385-8 : . [1, z toho volných 1]
    N40507; 658 (FOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  6. Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kolektiv  Praha : Grada Publishing, 2017 . 261 stran . ISBN 978-80-271-0206-8 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N64126; 658 (TAH)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  7. Marketing v knihovnách : ... a marketingový výzkum. 1., 2. část / Radka Johnová . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 59, č. 5, 6 (2007), s. 143-145, 170-172 .
    15588
    Marketing v knihovnách

    článek / část dokumentu

  8. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu / Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová . Praha : Grada, 2011 . 304 s . ISBN 978-80-247-3527-6 : . [1, z toho volných 1]
    N54561; 658 (KOZ)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  9. Průzkum trhu : příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů / Paul Hague ; [překlad Vilém Jungmann] . Brno : Computer Press, 2003 . 234 s . ISBN 80-7226-917-8 : . [1, z toho volných 1]
    N41016; 005 (HAG)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  10. Základy marketingu / Miroslav Karlíček a kolektiv  Praha : Grada, 2018 . 285 stran . ISBN 978-80-247-5869-5 . [2, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N65050; 658 (KAR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Husovice10000
    Ústřední knihovna00100