Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 43  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kjm_us_auth 1000451041^"
  1. Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme / Richard Shotton ; z anglického originálu The choice factory přeložila Kateřina Paterová  Praha : Dobrovský s.r.o., 2020 . 211 stran . ISBN 978-80-7642-548-4 . [1, z toho volných 0]
    N68973; 159.9 (SHO)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
    Anatomie rozhodování

    kniha + e-kniha

  2. Copywriting : pište texty, které prodávají / Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora  Brno : Computer Press, 2015 . 232 stran . ISBN 978-80-251-4589-0 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N60052; 658 (SÁL)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Copywriting

    kniha + e-kniha

  3. Copywriting : pište texty, které prodávají / Anna Sálová, Zuzana Veselá, Michaela Raková  V Brně : Computer Press, 2020 . 349 stran . ISBN 978-80-251-5017-7 . [1, z toho volných 0]
    N68897; 658 (SÁL)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
    Copywriting

    kniha + e-kniha

  4. Čtyři druhy marketingu v knihovnické pra xi. 1., 2. část / Eva Křivá . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 57, č. 1, 2 (2005), s. 2-4, 50-52 .
    22171
    Čtyři druhy marketingu v knihovnické pra xi

    článek / část dokumentu

  5. Hudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2014 . 220 s . ISBN 978-80-87500-51-4 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N58568; 659 (BAČ); I.c (B)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  6. Hudební divadlo a marketing. II., Opera – produkt a jeho marketingová komunikace / Jana Janulíková .
    In: Opus musicum [6 č.]. ISSN 0862-8505. Brno : Opus musicum, 2007. Roč. 39, č. 3 (2007), s 53-58 .
    Hc2266/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  7. Internetový marketing / Viktor Janouch  Brno : Computer Press, 2014 . 376 stran . ISBN 978-80-251-4311-7 . [1, z toho volných 0]
    N62913; 658 (JAN)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
    Internetový marketing

    kniha + e-kniha

  8. Jak na marketingovou komunikaci / Miroslav Karlíček a kol.  Praha : Grada, 2023 . 272 stran . ISBN 978-80-271-5013-7 . [1, z toho volných 0]
    N71780; 658 (KAR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
    Jak na marketingovou komunikaci

    kniha + e-kniha

  9. Jak na reklamu : praktický průvodce světem reklamy / Jan Pospíšil, Lucie Sára Závodná . [Kralice na Hané] : Computer Media, 2012 . 144 s . ISBN 978-80-7402-115-2 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N54690; 659 (POS)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  10. Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky : tvorba názvu - obchodního jména krok za krokem / [Zdeněk Bauer a kol.] ; [fotografie Zdeněk Bauer a další v knize uvedení autoři a držitelé] . V Praze : Z. Bauer, 2014 . 340 s . ISBN 978-80-904272-7-3 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N57429; 658 (BAU)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.