Výsledky vyhledávání
Váš dotaz:
Autor-kód záznamu = "^kjm_us_auth 1000451041^"
- Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme / Richard Shotton ; z anglického originálu The choice factory přeložila Kateřina Paterová Praha : Dobrovský s.r.o., 2020 . 211 stran . ISBN 978-80-7642-548-4 . [1, z toho volných 0]
N68973; 159.9 (SHO)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 0 0 1 0 0 - Copywriting : pište texty, které prodávají / Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora Brno : Computer Press, 2015 . 232 stran . ISBN 978-80-251-4589-0 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
N60052; 658 (SÁL)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Copywriting : pište texty, které prodávají / Anna Sálová, Zuzana Veselá, Michaela Raková V Brně : Computer Press, 2020 . 349 stran . ISBN 978-80-251-5017-7 . [1, z toho volných 0]
N68897; 658 (SÁL)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 0 0 1 0 0 - Čtyři druhy marketingu v knihovnické pra xi. 1., 2. část / Eva Křivá . ISSN 0011-2321 .
In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 57, č. 1, 2 (2005), s. 2-4, 50-52 .
22171 - Hudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2014 . 220 s . ISBN 978-80-87500-51-4 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
N58568; 659 (BAČ); I.c (B)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Hudební divadlo a marketing. II., Opera – produkt a jeho marketingová komunikace / Jana Janulíková .
In: Opus musicum [6 č.]. ISSN 0862-8505. Brno : Opus musicum, 2007. Roč. 39, č. 3 (2007), s 53-58 .
Hc2266/d - Internetový marketing / Viktor Janouch Brno : Computer Press, 2014 . 376 stran . ISBN 978-80-251-4311-7 . [1, z toho volných 0]
N62913; 658 (JAN)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 0 0 1 0 0 - Jak na marketingovou komunikaci / Miroslav Karlíček a kol. Praha : Grada, 2023 . 272 stran . ISBN 978-80-271-5013-7 . [1, z toho volných 0]
N71780; 658 (KAR)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 0 0 1 0 0 - Jak na reklamu : praktický průvodce světem reklamy / Jan Pospíšil, Lucie Sára Závodná . [Kralice na Hané] : Computer Media, 2012 . 144 s . ISBN 978-80-7402-115-2 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
N54690; 659 (POS)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky : tvorba názvu - obchodního jména krok za krokem / [Zdeněk Bauer a kol.] ; [fotografie Zdeněk Bauer a další v knize uvedení autoři a držitelé] . V Praze : Z. Bauer, 2014 . 340 s . ISBN 978-80-904272-7-3 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
N57429; 658 (BAU)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0