Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 84  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kjm_us_auth 1000448040^"
  1. 99 tipů pro úspěšnější reklamu / Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová] . Praha : Grada, 2009 . 198 s . ISBN 978-80-247-2928-2 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N51877; 659 (MON)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Královo Pole10000
  2. Alchymie : kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl / Rory Sutherland ; překlad Lenka Lichtenberg  V Brně : Jan Melvil Publishing, 2021 . 400 stran . ISBN 978-80-7555-134-4 . [1, z toho volných 0]
    N69462; 658 (SUT)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
    Alchymie

    kniha + e-kniha

  3. Amerika / Jean Baudrillard ; z francouzského originálu ... přeložil Miroslav Petříček ml. . Praha : Dauphin, 2000 . 159 s . ISBN 80-86019-97-7 : . [1, z toho volných 1]
    N35299; 316 (BAU)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  4. Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme / Richard Shotton ; z anglického originálu The choice factory přeložila Kateřina Paterová  Praha : Dobrovský s.r.o., 2020 . 211 stran . ISBN 978-80-7642-548-4 . [1, z toho volných 0]
    N68973; 159.9 (SHO)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
    Anatomie rozhodování

    kniha + e-kniha

  5. Baťovský prodavač / Silvie Lečíková  Zlín : Kniha Zlin, 2016 . 109 stran . ISBN 978-80-7473-472-4 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    I-N62822; 68 (LEČ)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  6. Bierhanzlova mast na kunčafta past / Lucie Tomanová . ISSN 0862-6634 .
    In: Reflex. ISSN 0862-6634. Roč. 18, č. 51/52 (2007), s. 98-103 .
    14928(614)
    Bierhanzlova mast na kunčafta past

    článek / část dokumentu

  7. Brno se snaží zkrotit karneval nevkusu / autor: Tereza Hromádková ; foto: Jan Symon .
    In: Ego!. 2018. Roč. 4, č. 49 (07.12.2018), s. 20-24 .
    52404(276)/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  8. Copywriting : pište texty, které prodávají / Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora  Brno : Computer Press, 2015 . 232 stran . ISBN 978-80-251-4589-0 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N60052; 658 (SÁL)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Copywriting

    kniha + e-kniha

  9. Copywriting : pište texty, které prodávají / Anna Sálová, Zuzana Veselá, Michaela Raková  V Brně : Computer Press, 2020 . 349 stran . ISBN 978-80-251-5017-7 . [1, z toho volných 0]
    N68897; 658 (SÁL)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
    Copywriting

    kniha + e-kniha

  10. Copywriting : podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají / Michaela Horňáková . Brno : Computer Press, 2011 . 252 s . ISBN 978-80-251-3269-2 : . [3, z toho volných 2, Ve volném výběru 2]
    N53442; 659 (HOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Žabovřesky10000
    Copywriting

    kniha + e-kniha


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.