Výsledky vyhledávání

  1. 99 tipů pro úspěšnější reklamu / Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová] . Praha : Grada, 2009 . 198 s . ISBN 978-80-247-2928-2 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N51877; 659 (MON)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Královo Pole10000

  2. Amerika / Jean Baudrillard ; z francouzského originálu ... přeložil Miroslav Petříček ml. . Praha : Dauphin, 2000 . 159 s . ISBN 80-86019-97-7 : . [1, z toho volných 1]
    N35299; 316 (BAU)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000

  3. Baťovský prodavač / Silvie Lečíková  Zlín : Kniha Zlin, 2016 . 109 stran . ISBN 978-80-7473-472-4 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    I-N62822; 68 (LEČ)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000

  4. Bierhanzlova mast na kunčafta past / Lucie Tomanová . ISSN 0862-6634 .
    In: Reflex. ISSN 0862-6634. Roč. 18, č. 51/52 (2007), s. 98-103 .
    14928(614)
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu


  5. Copywriting : pište texty, které prodávají / Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora  Brno : Computer Press, 2015 . 232 stran . ISBN 978-80-251-4589-0 . [1, z toho volných 0, délka fronty rezervací 1]
    N60052; 658 (SÁL)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00101

  6. Copywriting : podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají / Michaela Horňáková . Brno : Computer Press, 2011 . 252 s . ISBN 978-80-251-3269-2 : . [3, z toho volných 0]
    N53442; 659 (HOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Žabovřesky00100
    Ústřední knihovna00100

  7. Česká reklama : od pana Vajíčka po falešné soby / Jaroslav Krupka . Brno : BizBooks, 2012 . 264 s . ISBN 978-80-265-0046-9 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N55456; 659 (KRU)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000

  8. David Urban - nikdy nesázíme na jednu kartu : seriál promotéři. 2., D Smack U Promotionn / Martin Zoul, Michal Straka .
    In: Rock & All. ISSN 2336-8306. Roč. 4, č. 2 (2018), s. 32-34 .
    Hc772/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu


  9. Dějiny reklamy / Stéphane Pincas a Marc Loiseau ; předmluva Maurice Lévy ; [z angličtiny přeložil Pavel Brožek] . V Praze : Slovart ; Köln : Taschen, 2009 . 336 s . ISBN 978-80-7391-266-6. ISBN 978-3-8365-1565-8 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    II-N65839; 659 (PIN)
    Novinka
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000

  10. Direct marketing : reklama, která se zaplatí / Lester Wunderman ; [přeložil Jiří Rezek] . Praha : Grada, 2004 . 250 s . ISBN 80-247-0731-4 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N59916; 659 (WUN)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000