Výsledky vyhledávání

  1. 50 zlatých pravidel ofenzívního marketingu : Guerrilla : Marketing : Excellence / Jay Conrad Levinson ; Z angl. orig. přel. Pavel Medek . Praha : Management Press, 1996 . 249 s . ISBN 80-85603-96-9 . [9, z toho volných 6, Ve volném výběru 5]
    N31395; 339 (LEV)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Bohunice10000
    Staré Brno00000
    Kohoutovice10000
    Bystrc10000
    Jundrov10000
    Žabovřesky00000
    Černá Pole10000
    Líšeň, Jírova00100
    Královo Pole10000
  2. 7 principů masového marketingu : jak dostat dav na svou stranu / Mark Earls ; [překlad Veronika Klimešová] . Brno : Computer Press, 2008 . xv, 277 s . ISBN 978-80-251-1911-2 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N49224; 339 (EAR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  3. 99 tipů pro úspěšnější reklamu / Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová] . Praha : Grada, 2009 . 198 s . ISBN 978-80-247-2928-2 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N51877; 659 (MON)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Královo Pole10000
  4. Blog za milion / Natasha Courtenay-Smithová ; z anglického originálu The million dollar blog ... přeložila Alexandra Fraisová  Praha : Euromedia, 2018 . 286 stran . ISBN 978-80-7549-764-2 . [1, z toho volných 0]
    N65550; 004 (COU)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
  5. Do nitra společnosti Apple : jak skutečně funguje nejobdivovanější firma světa = Inside Apple : how America's most admired-and secretive-company really works / Adam Lashinsky ; [překlad Hana Bělohoubková] . Brno : Computer Press, 2013 . 216 s . ISBN 978-80-251-3778-9 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N55967; 004 (LAS)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  6. Efektivní marketing : [odborné rady pro úspěšnou marketingovou strategii] / Peter Hingston ; [přeložil Josef Lagmajer [i.e. Langmajer]] . V Praze : Knižní klub, 2002 . 192 s . ISBN 80-242-0893-8 : . [3, z toho volných 3, Ve volném výběru 2]
    N39533; 339 (HIN)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Kohoutovice10000
    Slatina10000
    Ústřední knihovna10000
  7. Ekonomika, marketing, management v kostce : [pro střední školy] / Josef Kozler, Jan Matějka . Havlíčkův Brod : Fragment, 2002 . 139 s . ISBN 80-7200-579-0 : . [9, z toho volných 8, Ve volném výběru 6]
    II-N38546; 33 (KOZ)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Bohunice10000
    Kohoutovice10000
    Bosonohy10000
    Žabovřesky10000
    Černá Pole10000
    Královo Pole00100
    Židenice10000
    Ústřední knihovna20000
  8. Ekonomika, marketing, management v kostce : [pro střední školy] / Josef Kozler, Jan Matějka . Havlíčkův Brod : Fragment, 1998 . 139 s . ISBN 80-7200-253-8 . [19, z toho volných 18, Ve volném výběru 14]
    II-N34334; 33 (KOZ)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Bohunice10000
    Staré Brno00000
    Nový Lískovec10000
    Bystrc10000
    Jundrov10000
    Žabovřesky10000
    Žebětín10000
    Černá Pole10000
    Slatina10000
    Tuřany10000
    Řečkovice10000
    Vinohrady10000
    Černovice10000
    Židenice10000
    Lesná10000
    Sklad10000
    Ústřední knihovna20000
    Mahenův památník10000
  9. Ekonomika a podnikání na dlani : [daně, poplatky, odvody] / Jana Porvichová ; [na zpracování kapitoly III. Makroekonomie - národní hospodářství se velkou měrou podílela Václava Majerová] ; [fotografie Tom Čoudil a Jan Bezucha] . Olomouc : Rubico, 2002 . 112 s . ISBN 80-85839-80-6 : . [15, z toho volných 15, Ve volném výběru 14]
    II-N39048; 33 (POR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Bohunice10000
    Starý Lískovec10000
    Nový Lískovec10000
    Kohoutovice10000
    Bosonohy10000
    Bystrc10000
    Žabovřesky10000
    Černá Pole10000
    Líšeň, Jírova10000
    Slatina10000
    Královo Pole10000
    Vinohrady10000
    Židenice10000
    Lesná10000
    Ústřední knihovna10000
  10. Evropské marketingové prostředí / Miroslav Foret, Petr Procházka, Oldřich Šašinka . Praha : Computer Press, 1999 . 100 s . ISBN 80-7226-203-3 . [5, z toho volných 5, Ve volném výběru 3]
    N35190; 061.1 EU (FOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Starý Lískovec10000
    Černá Pole10000
    Líšeň, Jírova10000
    Sklad10000
    Ústřední knihovna10000