Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 7  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kjm_us_auth 1000312874^"
  1. Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu / Karel Voříšek, Jitka Vysekalová . Praha : Grada, 2015 . 218 s . ISBN 978-80-247-5385-0 . [5, z toho volných 5, Ve volném výběru 3]
    N59381; 316 (VOŘ)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Bystrc10000
    Černá Pole10000
    Královo Pole10000
    Žabovřesky10000
    Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

    kniha + e-kniha

  2. Reklama : jak dělat reklamu : reklamní kampaň krok za krokem, jak vytvořit tu správnou reklamu, co nového v marketingové komunikaci / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš . Praha : Grada, 2010 . 208 s . ISBN 978-80-247-3492-7 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N53129; 659 (VYS)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Reklama

    kniha + e-kniha

  3. Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš . Praha : Grada, c2003 . 122 s . ISBN 80-247-0557-5 : . [6, z toho volných 5, Ve volném výběru 3]
    N39756; 659 (VYS)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Bohunice10000
    Bystrc10000
    Černá Pole10000
    Židenice10000
  4. Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš  Praha : Grada, 2018 . 232 stran . ISBN 978-80-247-5865-7 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N65970; 659 (VYS)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Reklama

    kniha + e-kniha

  5. Veletrhy a výstavy : efektivní prezentace pro úspěšný prodej / J. Vysekalová, M. Hrubalová, J. Girgašová . Praha : Grada, 2004 . 159 s . ISBN 80-247-0894-9 : . [1, z toho volných 1]
    N41575; 659 (VYS)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Veletrhy a výstavy

    kniha + e-kniha

  6. Výzkum účinnosti propagace / Jitka Vysekalová . Praha : SNTL, 1978 . 113 s, 4 obr . [1, z toho volných 1]
    N14569; 659 (VYS)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  7. Základy marketingu pro střední odborné školy / Jitka Vysekalová, Pavel Strnad, Jaruše Vydrová . Praha : Fortuna, 1999 . 164 s . ISBN 80-7168-668-9 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N39213; 339 (VYS)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Komárov10000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.