Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kjm_us_auth 1000787478 kni^"
  1. Management kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / Ida Rašovská, Kateřina Ryglová  Praha : Grada, 2017 . 186 stran . ISBN 978-80-247-5021-7 . [1, z toho volných 1]
    N64401; 338 (RAŠ)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Management kvality služeb v cestovním ruchu

    kniha + e-kniha

  2. Mezinárodní cestovní ruch : analýza pozice turismu ve světové ekonomice, ... / Monika Palatková . Praha : Grada, 2011 . 221 s . ISBN 978-80-247-3750-8 : . [2, z toho volných 2, Ve volném výběru 1]
    N53626; 338 (PAL)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna20000
    Mezinárodní cestovní ruch

    kniha + e-kniha



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.