Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 1  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kjm_us_auth 1000785581 kni^"
  1. Management kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / Ida Rašovská, Kateřina Ryglová  Praha : Grada, 2017 . 186 stran . ISBN 978-80-247-5021-7 . [1, z toho volných 1]
    N64401; 338 (RAŠ)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Management kvality služeb v cestovním ruchu

    kniha + e-kniha



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.