Výsledky vyhledávání
Váš dotaz:
Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kjm_us_auth 1000655919 kni^"
- Česká reklama : od pana Vajíčka po falešné soby / Jaroslav Krupka . Brno : BizBooks, 2012 . 264 s . ISBN 978-80-265-0046-9 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
N55456; 659 (KRU)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Dějiny reklamy / Stéphane Pincas a Marc Loiseau ; předmluva Maurice Lévy ; [z angličtiny přeložil Pavel Brožek] . V Praze : Slovart ; Köln : Taschen, 2009 . 336 s . ISBN 978-80-7391-266-6. ISBN 978-3-8365-1565-8 . [1, z toho volných 1]
II-N65839; 659 (PIN)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Ogilvy o reklamě v digitálním věku / Miles Young Praha : Svojtka & Co., s.r.o., 2018 . 288 stran . ISBN 978-80-256-2159-2 . [2, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
II-N65213; 659 (OGI)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Reklamní slogany : nejlepší světové slogany a příběhy stojící za jejich vznikem / Lionel Salem ; [překlad Josef Vojta] . Brno : BizBooks, 2013 . 216 s . ISBN 978-80-265-0064-3 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
N56119; 659 (SAL)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0