Výsledky vyhledávání
Váš dotaz:
Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kjm_us_auth 1000450658 kni^"
- Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků / Philip Kotler & Fernando Trias de Bes ; [překlad Hana Machková, Jiří Adamík, Josef Malý] . Praha : Grada, 2005 . 199 s . ISBN 80-247-0921-X . [1, z toho volných 1]
N59915; 658 (KOT)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong ; [přeložili Hana Machková ... et al.] . Praha : Grada, c2004 . 855 s . ISBN 978-80-247-0513-2 . [2, z toho volných 2, Ve volném výběru 1]
N58619; 658 (KOT)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 Medlánky 1 0 0 0 0
** Objednaný dokument ** Mezinárodní konkurenceschopnost podniků po vstupu do EU / Hana Machková, Josef Taušer a kolektiv . Praha : Oeconomica, 2007 . 205 s . ISBN 978-80-245-1228-0 . [Objednaný dokument]- Mezinárodní marketing / Hana Machková . Praha : Grada, c2006 . 205 s . ISBN 80-247-1678-X : . [1, z toho volných 1]
N45743; 339 (MACH)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0