Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 5  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kjm_us_auth 1000450458 zkn^"
  1. Cashflow kvadrant [zvukový záznam] : [bohatý táta radí, jak dosáhnout finanční svobody] / Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter . [Praha] : KTN K.E. Macana, [p2009] . 1 zvuková deska (21728) . [2, z toho volných 1, prezenčně 1]
    D5982
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna11000
    zvukový dokument

    zvukový dokument

  2. Jak mít co chceme a chtít co už máme [zvukový záznam] : [praktický i duchovní průvodce na cestě k osobnímu úspěchu] / John Gray . [Praha] : KTN K.E. Macana, p2002 . 2 zvukové kazety . [2, z toho volných 2]
    D2873
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna20000
    zvukový dokument

    zvukový dokument

  3. Jak mít co chceme a chtít co už máme [zvukový záznam] : [praktický i duchovní průvodce na cestě k osobnímu úspěchu] / John Gray . [Praha] : KTN K.E. Macana, p2009 . 1 zvuková deska (16953) . [2, z toho volných 1, prezenčně 1]
    D5638
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna11000
    zvukový dokument

    zvukový dokument

  4. Mějte všech pět pohromadě [zvukový záznam] / Tina S. Flahertyová, Kay I. Gilmanová . [Praha] : KTN K.E. Macana, p2003 . 5 zvukových kazet . [5, z toho volných 5]
    D3308
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna50000
    zvukový dokument

    zvukový dokument

  5. Mějte všech pět pohromadě [zvukový záznam] / Tina S. Flahertyová a Kay Gilmanová ; [přeložila Lucie Pilátová] . [Praha] : KTN K.E. Macana, [p2009] . 1 zvuková deska (40259) . [2, z toho volných 1, prezenčně 1]
    D6028
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna11000
    zvukový dokument

    zvukový dokument



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.