Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 5  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kjm_us_auth 1000449949 xcla^"
  1. Hudební divadlo a marketing. II., Opera – produkt a jeho marketingová komunikace / Jana Janulíková .
    In: Opus musicum [6 č.]. ISSN 0862-8505. Brno : Opus musicum, 2007. Roč. 39, č. 3 (2007), s 53-58 .
    Hc2266/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  2. Jak "prodat" knihovnu / autor: Veronika Vališová .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 74, č. 12 (2022), s. 425-426 .
    58233/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  3. Oranžová, nebo zelená? Jak prezentovat přátelské a inspirativní knihovny / Andrea Peříková .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 68, č. 1 (2016), s. 15-17 .
    16623
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  4. PR jako umění komunikace, prezentace a propagace : výsledky průzkumu v českých knihovnách vroce 2015 / Petra Šicová .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 68, č. 1 (2016), s. 12-15 .
    15364
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  5. Public relations v českých knihovnách: výsledky výzkumu / Petra Šicová . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 58, č. 4 (2006), s120-122 .
    700
    Public relations v českých knihovnách: výsledky výzkumu

    článek / část dokumentu



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.