Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 7  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kjm_us_auth 1000438185 kni^"
  1. Evropské marketingové prostředí / Miroslav Foret, Petr Procházka, Oldřich Šašinka . Praha : Computer Press, 1999 . 100 s . ISBN 80-7226-203-3 . [2, z toho volných 2, Ve volném výběru 1]
    N35190; 061.1 EU (FOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Černá Pole10000
  2. Jak rozvíjet místní cestovní ruch / Miroslav Foret, Věra Foretová . Praha : Grada, 2001 . 178 s . ISBN 80-247-0207-X : . [1, z toho volných 1]
    N37067; 338 (FOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  3. Marketing - základy a principy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek . Brno : Computer Press, 2005 . vi, 149 s . ISBN 80-251-0790-6 : . [1, z toho volných 1]
    N45158; 339 (FOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  4. Marketing pro začátečníky / Miroslav Foret ; [ilustrace Tomáš Tůma] . Brno : Computer Press, 2008 . viii, 152 s . ISBN 978-80-251-1942-6 : . [4, z toho volných 4, Ve volném výběru 4]
    N49231; 339 (FOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Černá Pole10000
    Královo Pole10000
    Židenice10000
  5. Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky / Miroslav Foret . Brno : Computer Press, 2008 . 121 s . ISBN 978-80-251-2183-2 : . [6, z toho volných 5, Ve volném výběru 4]
    N50798; 658 (FOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10100
    Bystrc10000
    Černá Pole10000
    Žabovřesky10000
    Židenice10000
  6. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky / Miroslav Foret, Jana Stávková . Praha : Grada, 2003 . 159 s . ISBN 80-247-0385-8 : . [1, z toho volných 1]
    N40507; 658 (FOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  7. Marketingový výzkum : v udržitelném marketingovém managementu / Miroslav Foret, David Melas  Praha : Grada, 2021 . 166 stran . ISBN 978-80-271-1723-9 .
    Marketingový výzkum

    e-kniha



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.