Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 13  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kjm_us_auth 1000451919^"
  1. Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme / Richard Shotton ; z anglického originálu The choice factory přeložila Kateřina Paterová  Praha : Dobrovský s.r.o., 2020 . 211 stran . ISBN 978-80-7642-548-4 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N68973; 159.9 (SHO)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Anatomie rozhodování

    kniha + e-kniha

  2. Jak se budují značky : co obchodníci nevědí / Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov  Praha : Dobrovský s.r.o., 2018 . 241 stran . ISBN 978-80-7390-618-4 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N65396; 658 (SHA)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  3. Kladivo na prodavačky : kontroloři úsměvů / Karolína Vitvarová-Vránková .
    In: Respekt. ISSN 0862-6545. Roč. 20, č. 5 (2009), s. 68-69 .
    18924(198)
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  4. Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 / Nepomuk Gasteiger ; [z německého originálu ... přeložil Milan Váňa] . Praha : Academia, 2015 . 232 s . ISBN 978-80-200-2365-0 . [1, z toho volných 1]
    N58921; 36 (GAS)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  5. Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; překlad Tomáš Juppa, Martin Machek  Praha : Grada, 2013 . 814 stran . ISBN 978-80-247-4150-5 . [2, z toho volných 1]
    II-N58620; 658 (KOT)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  6. Marketing v knihovnách : ... a marketingový výzkum. 1., 2. část / Radka Johnová . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 59, č. 5, 6 (2007), s. 143-145, 170-172 .
    15588
    Marketing v knihovnách

    článek / část dokumentu

  7. Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky / Miroslav Foret . Brno : Computer Press, 2008 . 121 s . ISBN 978-80-251-2183-2 : . [7, z toho volných 7, Ve volném výběru 6]
    N50798; 658 (FOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna20000
    Bohunice10000
    Bystrc10000
    Černá Pole10000
    Žabovřesky10000
    Židenice10000
  8. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky / Miroslav Foret, Jana Stávková . Praha : Grada, 2003 . 159 s . ISBN 80-247-0385-8 : . [1, z toho volných 1]
    N40507; 658 (FOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  9. Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kolektiv  Praha : Grada Publishing, 2017 . 261 stran . ISBN 978-80-271-0206-8 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N64126; 658 (TAH)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Marketingový výzkum

    kniha + e-kniha

  10. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu / Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová . Praha : Grada, 2011 . 304 s . ISBN 978-80-247-3527-6 : . [1, z toho volných 0]
    N54561; 658 (KOZ)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
    Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

    kniha + e-kniha


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.