Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kjm_us_auth 1000438186^"
  1. Evropské marketingové prostředí / Miroslav Foret, Petr Procházka, Oldřich Šašinka . Praha : Computer Press, 1999 . 100 s . ISBN 80-7226-203-3 . [3, z toho volných 2, Ve volném výběru 1]
    N35190; 061.1 EU (FOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Černá Pole10000
    Starý Lískovec00000
  2. Marketing - základy a principy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek . Brno : Computer Press, 2005 . vi, 149 s . ISBN 80-251-0790-6 : . [1, z toho volných 1]
    N45158; 339 (FOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.