Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 6  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kjm_us_auth 1000132749^"
  1. Informační studia a knihovnictví v elektronických textech [elektronický zdroj]. I. / [Miroslav Bartošek ... et al.] ; [hlavní řešitelé projektu a editoři Richard Papík, Martin Souček, Anna Stöcklová] ; [techničtí a organizační spolupracovníci David Beck ... et al.] . V Praze : Univerzita Karlova. Filozofická fakulta : Ústav informačních studií a knihovnictví, c2001 . 1 elektronický optický disk (CD-ROM) . [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Část: 1.
    Q202/01
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    IN-centrum01000
    počítačový soubor

    počítačový soubor

  2. Naučte se číst! / Richard Papík ; fotografie Lubomír Fuxa . Praha : Grada, 1992 . 184 s . ISBN 80-85424-93-2 . [1, z toho volných 1]
    N28608; 001 (PAP)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  3. Rychlé čtení jako podpora osobní práce s informacemi. Část 1. Modely čtení / Richard Papík .
    In: Duha. ISSN 0862-1985. Roč. 32, č. 3 (2018), s. 11-15 .
    8665/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  4. Rychlé čtení jako podpora osobní práce s informacemi. Část 2. Pojem rychlosti čtení. Pasivní a proaktivní způsoby čtení / autor: Richard Papík .
    In: Duha. ISSN 0862-1985. 2018. Roč. 32, č. 4 (2018), s. 18-20 .
    40085/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  5. Rychlé čtení jako podpora osobní práce s informacemi. Část 4. Výběr několika tréninkových možností / autor: Richard Papík .
    In: Duha. ISSN 0862-1985. 2019. Roč. 33, č. 3 (2019), s. 8-9 .
    51428/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  6. Rychlé čtení jako podpora osobní práce s informacemi. Část 3. Vyzkoušení úvodního vstupního testu s otevřenými otázkami / autor: Richard Papík .
    In: Duha. ISSN 0862-1985. 2019. Roč. 33, č. 2 (2019), s. 11-12 .
    50570/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.