Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 8  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kjm_us_auth 1000545456^"
  1. Marketing kulturního dědictví a umění : [art marketing v praxi] / Radka Johnová . Praha : Grada, 2008 . 284 s . ISBN 978-80-247-2724-0 : . [1, z toho volných 1]
    N50157; 658 (JOH)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Marketing kulturního dědictví a umění

    kniha + e-kniha

  2. Marketing v knihovnách : ... a cíle reklamy / Radka Johnová . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 59, č. 9 (2007), s. 246-247 .
    17031
    Marketing v knihovnách

    článek / část dokumentu

  3. Marketing v knihovnách : ... a marketingový výzkum. 1., 2. část / Radka Johnová . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 59, č. 5, 6 (2007), s. 143-145, 170-172 .
    15588
    Marketing v knihovnách

    článek / část dokumentu

  4. Marketing v knihovnách : ... a média a rozpočet / Radka Johnová . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 59, č. 10 (2007), s. 283-285 .
    18638
    Marketing v knihovnách

    článek / část dokumentu

  5. Marketing v knihovnách : ... cena a distribuce / Radka Johnová . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 59, č. 11 (2007), s. 317-319 .
    16859
    Marketing v knihovnách

    článek / část dokumentu

  6. Marketing v knihovnách : ... plánování a strategie / Radka Johnová . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 59, č. 12 (2007), s. 347-349 .
    20460
    Marketing v knihovnách

    článek / část dokumentu

  7. Marketingové koncepce a jejich využití v knihovnách / Radka Johnová . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 59, č. 4 (2007), s. 103-104 .
    15546
    Marketingové koncepce a jejich využití v knihovnách

    článek / část dokumentu

  8. Model chování zákazníka a sedm marketingových otázek / Radka Johnová . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 59, č. 3 (2007), s. 71-73 .
    16466
    Model chování zákazníka a sedm marketingových otázek

    článek / část dokumentu



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.