Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 5  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kjm_us_auth 1000670099^"
  1. Cesta za lepším rozhraním : jak může design veřejných služeb přiblížit reformy občanům / Sophia Parker, Joe Heapy ; překlad Adam Hazdra . Londýn : Demos, 2011 . 58 s .
    e-kniha

    e-kniha

  2. Cesta za lepším rozhraním knihovních služeb / texty napsali: Olga Biernátová, Tomáš Bouda, Eva Güntherová, Adam Hazdra, Martin Kopta, Ladislava Suchá, Petr Škyřík ; editorka: Ladislava Suchá ; ilustrace: Vladimír Strejček  Brno : Centrum PARTSIP: Partnerská síť informačních profesionálů, 2012 . 1 online zdroj (36 stran) .
    e-kniha

    e-kniha

  3. K čemu je design služeb? : 10 případovek z veřejné sféry překlad a úprava David Šmehlík, Julie Haladová, Adam Hazdra  Brno : Flow, 2014 . 1 online zdroj (91 stran) . ISBN 978-80-905480-3-9 .
    K čemu je design služeb?

    e-kniha

  4. Komunity, sítě a spolupráce : 20 pohledů pro knihovny / Eva Víchová a kolektiv autorů ; Tomáš Bouda, Barbora Buchtová, Vladimíra Buchtová, Jan Emmer, Jindřich Fáborský, Libuše Foberová, Helena Gajdušková, Adam Hazdra, Dagmar Chytková, Zuzana Ježková, Jindřich Juráš, Lukáš Křižko, Michal Lorenz, Lenka Navrátilová, Čestmír Štuka, Jaroslav Novotný, Martin Šmíd, Pavla Švástová, Ilona Trtíková, Vlastimil Veselý, Ladislava Zbiejczuk Suchá  Brno : Masarykova univerzita, 2012 . 1 online zdroj (74 stran) . ISBN 978-80-210-6115-6 .
    Komunity, sítě a spolupráce

    e-kniha

  5. Skvělé služby : jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou / Adam Hazdra ... [et al.] . Praha : Grada, 2013 . 160 s . ISBN 978-80-247-4711-8 : . [2, z toho volných 2, Ve volném výběru 1]
    N56112; 005 (SKV)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna20000
    Skvělé služby

    kniha + e-kniha



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.