Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 10  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Předmět (klíč.slova) = "reklamní média"
  1. Jak na reklamu : praktický průvodce světem reklamy / Jan Pospíšil, Lucie Sára Závodná . [Kralice na Hané] : Computer Media, 2012 . 144 s . ISBN 978-80-7402-115-2 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N54690; 659 (POS)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  2. Kreativita v reklamě / Pavel Horňák . Zlín : VeRBuM, 2014 . 293 s . ISBN 978-80-87500-49-1 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N57941; 659 (HOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  3. Lži za války a v míru : tajná moc tvůrců veřejného mínění / Viktor Farkas ; [z německého originálu ... přeložil Ivan Binar] . Praha : Mladá fronta, 2006 . 263 s . ISBN 80-204-1357-X : . [1, z toho volných 1]
    N45590; 327 (FAR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  4. Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek . Praha : Grada, 2007 . 165 s . ISBN 978-80-247-1903-0 : . [2, z toho volných 1]
    N46471; 659 (FTO)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10100
  5. Reklama : 200 tipů, které musíte znát / Roman Kobiela . Brno : Computer Press, 2009 . x, 161 s . ISBN 978-80-251-2300-3 : . [1, z toho volných 0]
    N51389; 659 (KOB)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
  6. Reklama : jak dělat reklamu : reklamní kampaň krok za krokem, jak vytvořit tu správnou reklamu, co nového v marketingové komunikaci / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš . Praha : Grada, 2010 . 208 s . ISBN 978-80-247-3492-7 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N53129; 659 (VYS)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Reklama

    kniha + e-kniha

  7. Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš . Praha : Grada, c2003 . 122 s . ISBN 80-247-0557-5 : . [6, z toho volných 5, Ve volném výběru 3]
    N39756; 659 (VYS)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Bohunice10000
    Bystrc10000
    Černá Pole10000
    Židenice10000

  8. ** Objednaný dokument ** Za lepší reklamou : Ročenka Noviny 1931 / Péčí K. Jaruška ; Textovou část red. J. Slabý . [Praha] : prop. odd. Novina, [1930] . 111 s . [Objednaný dokument]
    K4755
    Za lepší reklamou

    kniha

  9. Zpověď muže, který umí reklamu / David Ogilvy ; [z anglického originálu ... přeložil Martin Dobeš] . Praha : Pragma, [2004?] . 178 s . ISBN 80-7205-824-X : . [3, z toho volných 3, Ve volném výběru 2]
    N43021; 659 (OGI)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Bystrc10000
    Židenice10000
  10. Žijte a myslete kreativně : deset klíčů k reklamě, která zaujme / Vít Baloušek . Brno : Computer Press, 2011 . 240 s . ISBN 978-80-251-2954-8 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N53910; 659 (BAL)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.