Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 12  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Předmět (klíč.slova) = "psychologie reklamy"
  1. 99 tipů pro úspěšnější reklamu / Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová] . Praha : Grada, 2009 . 198 s . ISBN 978-80-247-2928-2 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N51877; 659 (MON)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Královo Pole10000
  2. Filmy v sevření chytré reklamy / autor: Vilém Koubek ; foto: Wikipedie (projekt), Shutterstock (firma) .
    In: 100+1 zahraniční zajímavost. ISSN 0322-9629. 2021. Roč. 58, č. 12 (2021), s. 22-24 .
    56217/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  3. Hra o product placement / autor: Jakub Křešnička ; foto: HBO .
    In: Týden. ISSN 1210-9940. 2019. Roč. 26, č. 22 (2019), s. 38-41 .
    50260/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  4. Hudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2014 . 220 s . ISBN 978-80-87500-51-4 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N58568; 659 (BAČ); I.c (B)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  5. Jak na reklamu : praktický průvodce světem reklamy / Jan Pospíšil, Lucie Sára Závodná . [Kralice na Hané] : Computer Media, 2012 . 144 s . ISBN 978-80-7402-115-2 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N54690; 659 (POS)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  6. Kreativita v reklamě / Pavel Horňák . Zlín : VeRBuM, 2014 . 293 s . ISBN 978-80-87500-49-1 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N57941; 659 (HOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  7. Nástrahy skryté reklamy na sociálních sítích / autor: Kateřina Trzaska ; foto: Shutterstock (firma) .
    In: Právní rádce. 2019. ISSN 1210-4817. Roč. 27, č. 5 (2019), s. 50-52 .
    50152/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  8. Protivná blondýna radí-- jak prokouknout triky obchodníků : nenechte se napálit při nakupování . Brno : BizBooks, 2015 . 197 s . ISBN 978-80-265-0369-9 . [13, z toho volných 12, Ve volném výběru 10]
    N59442; 36 (PRO)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Bohunice10000
    Černá Pole10000
    Kohoutovice10000
    Královo Pole10000
    Líšeň, Jírova10000
    Nový Lískovec10000
    Řečkovice00100
    Starý Lískovec10000
    Tuřany10000
    Vinohrady10000
    Žabovřesky10000
    Židenice10000
    Protivná blondýna radí-- jak prokouknout triky obchodníků

    kniha + e-kniha

  9. Psychologie médií / David Giles ; [z anglického originálu ... přeložila Helena Šolcová] . Praha : Grada, 2012 . 185 s . ISBN 978-80-247-3921-2 : . [1, z toho volných 0]
    N55415; 159.9 (GIL)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
  10. Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek . Praha : Grada, 2007 . 165 s . ISBN 978-80-247-1903-0 : . [2, z toho volných 2, Ve volném výběru 1]
    N46471; 659 (FTO)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna20000

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.