Výsledky vyhledávání
Váš dotaz:
Předmět (klíč.slova) = "ovlivňování mínění"
- Marketingové dovednosti pro pracovníky v kultuře / Michal Šeba . Brno : Unie zaměstnavatelských svazů ČR, 2010 . 36 l . [1, z toho volných 0]
II-Bz2321; N (ŠEB) - Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek . Praha : Grada, 2007 . 165 s . ISBN 978-80-247-1903-0 : . [2, z toho volných 2, Ve volném výběru 1]
N46471; 659 (FTO)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 2 0 0 0 0 - Všude a nikde : vliv elektronických médií na sociální chování / Joshua Meyrowitz ; [z anglického originálu ... přeložili Jan Jirák ... [et al.]] ; [rejstřík sestavila Irena Prázová] . Praha : Karolinum, 2006 . 341 s . ISBN 80-246-0905-3 : . [2, z toho volných 2, Ve volném výběru 1]
N46737; 316 (MEY)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 Bohunice 1 0 0 0 0