Výsledky vyhledávání
Váš dotaz:
Předmět (klíč.slova) = "mediální kampaně"
- Guerillový marketing : jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu / Thomas Patalas ; [překlad Daniel Helekal] . Praha : Grada, 2009 . 191 s . ISBN 978-80-247-2484-3 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
N58293; 658 (PAT)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Krizová komunikace s médii / Vojtěch Bednář . Praha : Grada, 2012 . 183 s . ISBN 978-80-247-3780-5 : . [1, z toho volných 0]
N54595; 316 (BED)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 0 0 1 0 0