Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 10  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Předmět (klíč.slova) = "marketingový management"
  1. Čtyři druhy marketingu v knihovnické pra xi. 1., 2. část / Eva Křivá . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 57, č. 1, 2 (2005), s. 2-4, 50-52 .
    22171
    Čtyři druhy marketingu v knihovnické pra xi

    článek / část dokumentu

  2. Hudební divadlo a marketing. I., Kulturní podnikání / Jana Janulíková ; foto: Patricie Částková .
    In: Opus musicum [6 č.]. ISSN 0862-8505. Brno : Opus musicum, 2007. Roč. 39, č. 2 (2007), s. 46-49 .
    Hc2276/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  3. Kotler on marketing : how to create, win, and dominate markets / Philip Kotler . New York : Free Press, c1999 . 257 s . ISBN 0-684-86038-4 : . [1, z toho volných 1]
    N49277; 339 (KOT)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  4. Marketing bankovních služeb / Madalena Torres, Isabel Bernardo, Simona Cigánková . [Praha] : Bankovní institut, 1995 . v, 280 s . [1, z toho volných 1]
    II-N46626; 336 (TOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  5. Marketing v knihovnách aneb umíme dát osobě vědět? / Libuše Foberová . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 65, č. 2 (2013), s. 62-66 .
    19418
    Marketing v knihovnách aneb umíme dát osobě vědět?

    článek / část dokumentu

  6. Marketing v knihovnách aneb umíme dát osobě vědět? : na co by se měly soustředit marketingové kampaně? / Libuše Foberová . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 65, č. 3 (2012), s. 100-103 .
    5871
    Marketing v knihovnách aneb umíme dát osobě vědět?

    článek / část dokumentu

  7. Marketingové koncepce a jejich využití v knihovnách / Radka Johnová . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 59, č. 4 (2007), s. 103-104 .
    15546
    Marketingové koncepce a jejich využití v knihovnách

    článek / část dokumentu

  8. Mezinárodní marketingový management / Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander ; [překlad Ludmila Fatěnová] . Brno : Computer Press, 2007 . viii, 360 s . ISBN 978-80-251-1641-8 : . [1, z toho volných 1]
    N51213; 339 (BER)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  9. Moderní marketing / Philip Kotler ... et al. ; [přeložili Jana Langerová, Vladimír Nový ; odborná spolupráce Tomáš Juppa] . Praha : Grada, 2007 . 1041 s . ISBN 978-80-247-1545-2 : . [1, z toho volných 1]
    N55608; 339 (MOD)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  10. Základy marketingu / Miroslav Karlíček a kolektiv ; [autorský kolektiv Radek Tahal ... et al.] . Praha : Grada, 2013 . 255 s . ISBN 978-80-247-4208-3 : . [18, z toho volných 17, Ve volném výběru 14]
    N55848; 658 (KAR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna20000
    Bohunice10000
    Bystrc10000
    Černá Pole10000
    Jundrov10000
    Královo Pole10000
    Lesná10000
    Mahenův památník10000
    Maloměřice10000
    Medlánky10000
    Nový Lískovec10000
    Řečkovice10000
    Starý Lískovec00100
    Štýřice10000
    Tuřany10000
    Žabovřesky10000
    Židenice10000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.