Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 3  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Předmět (klíč.slova) = "marketingové prostředí"
  1. Marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong ; [přeložili Hana Machková ... et al.] . Praha : Grada, c2004 . 855 s . ISBN 978-80-247-0513-2 . [2, z toho volných 2, Ve volném výběru 1]
    N58619; 658 (KOT)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Medlánky10000
  2. Marketing - základy a principy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek . Brno : Computer Press, 2005 . vi, 149 s . ISBN 80-251-0790-6 : . [1, z toho volných 1]
    N45158; 339 (FOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  3. Moderní marketing / Philip Kotler ... et al. ; [přeložili Jana Langerová, Vladimír Nový ; odborná spolupráce Tomáš Juppa] . Praha : Grada, 2007 . 1041 s . ISBN 978-80-247-1545-2 : . [1, z toho volných 1]
    N55608; 339 (MOD)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.