Výsledky vyhledávání
Váš dotaz:
Předmět (klíč.slova) = "marketingové prostředí"
- Marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong ; [přeložili Hana Machková ... et al.] . Praha : Grada, c2004 . 855 s . ISBN 978-80-247-0513-2 . [2, z toho volných 2, Ve volném výběru 1]
N58619; 658 (KOT)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 Medlánky 1 0 0 0 0 - Marketing - základy a principy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek . Brno : Computer Press, 2005 . vi, 149 s . ISBN 80-251-0790-6 : . [1, z toho volných 1]
N45158; 339 (FOR)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Moderní marketing / Philip Kotler ... et al. ; [přeložili Jana Langerová, Vladimír Nový ; odborná spolupráce Tomáš Juppa] . Praha : Grada, 2007 . 1041 s . ISBN 978-80-247-1545-2 : . [1, z toho volných 1]
N55608; 339 (MOD)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0