Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 4  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Předmět (klíč.slova) = "marketing kultury"
  1. Hudební divadlo a marketing. II., Opera – produkt a jeho marketingová komunikace / Jana Janulíková .
    In: Opus musicum [6 č.]. ISSN 0862-8505. Brno : Opus musicum, 2007. Roč. 39, č. 3 (2007), s 53-58 .
    Hc2266/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  2. Management v knihovnách / Libuše Foberová .
    In: Duha. ISSN 0862-1985. Roč. 23, č. 1 (2009), s. 2-10 .
    18175
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  3. Marketing kultury : divadlo, koncerty, publikum, veřejnost / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2012 . 198 s . ISBN 978-80-87500-17-0 : . [1, z toho volných 1]
    N54806; 316 (BAČ)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  4. Moderní manažerské techniky - Strategické plánování a fundraisingové techniky v knihovnách. 4. díl / Libuše Foberová .
    In: Duha. ISSN 0862-1985. Roč. 29, č. 3 (2015), s. 31-35 .
    3624
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.