Výsledky vyhledávání
Váš dotaz:
Předmět (klíč.slova) = "marketing kultury"
- Hudební divadlo a marketing. II., Opera – produkt a jeho marketingová komunikace / Jana Janulíková .
In: Opus musicum [6 č.]. ISSN 0862-8505. Brno : Opus musicum, 2007. Roč. 39, č. 3 (2007), s 53-58 .
Hc2266/d - Management v knihovnách / Libuše Foberová .
In: Duha. ISSN 0862-1985. Roč. 23, č. 1 (2009), s. 2-10 .
18175 - Marketing kultury : divadlo, koncerty, publikum, veřejnost / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2012 . 198 s . ISBN 978-80-87500-17-0 : . [1, z toho volných 1]
N54806; 316 (BAČ)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Moderní manažerské techniky - Strategické plánování a fundraisingové techniky v knihovnách. 4. díl / Libuše Foberová .
In: Duha. ISSN 0862-1985. Roč. 29, č. 3 (2015), s. 31-35 .
3624