Výsledky vyhledávání
Váš dotaz:
Předmět (klíč.slova) = "kvalitativní výzkumy"
- Moderní metody a techniky marketingového výzkumu / Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová . Praha : Grada, 2011 . 304 s . ISBN 978-80-247-3527-6 : . [1, z toho volných 1]
N54561; 658 (KOZ)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Průzkum trhu : příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů / Paul Hague ; [překlad Vilém Jungmann] . Brno : Computer Press, 2003 . 234 s . ISBN 80-7226-917-8 : . [1, z toho volných 1]
N41016; 005 (HAG)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0