Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 9  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Předmět (klíč.slova) = "kvalita služeb"
  1. 8 strategií růstu : jak ovládnout trh / Philip Kotler, Milton Kotler ; [překlad Kateřina Růžičková] . Brno : BizBooks, 2013 . 208 s . ISBN 978-80-265-0076-6 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N56606; 658 (KOT)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  2. Marketing a strategické řízení ve veřejných službách : jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby / Jakub Slavík . Praha : Grada, 2014 . 183 s . ISBN 978-80-247-4819-1 : . [1, z toho volných 1]
    N57157; 005 (SLA)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Marketing a strategické řízení ve veřejných službách

    kniha + e-kniha

  3. Marketing bankovních služeb / Madalena Torres, Isabel Bernardo, Simona Cigánková . [Praha] : Bankovní institut, 1995 . v, 280 s . [1, z toho volných 1]
    II-N46626; 336 (TOR)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  4. Marketing v dopravě / Bohumil Řezníček, Pavel Šaradín . Praha : Grada, 2001 . 197 s . ISBN 80-247-0051-4 : . [1, z toho volných 0]
    N46646; 656 (ŘEZ)
    Marketing v dopravě

    kniha

  5. Medonosný marketing : přitáhněte zákazníky - návody, rady a tipy pro vytvoření skutečně efektivního marketingového systému pro vaši firmu / Vladimír Kuchař . Brno : BizBooks, 2012 . 176 s . ISBN 978-80-265-0024-7 : . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N54931; 658 (KUCH)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  6. Přidejte na rychlosti! : 8 urychlovačů transformace vaší firmy v turbulentní ekonomice / John P. Kotter ; z anglického originálu Accelerate ... přeložil Tomáš Piňos  Praha : Management Press, 2015 . 147 stran . ISBN 978-80-7261-301-4 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N60038; 658 (KOT)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  7. Skvělé služby : jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou / Adam Hazdra ... [et al.] . Praha : Grada, 2013 . 160 s . ISBN 978-80-247-4711-8 : . [2, z toho volných 2, Ve volném výběru 1]
    N56112; 005 (SKV)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna20000
    Skvělé služby

    kniha + e-kniha

  8. Vytřete jim zrak! : zákazník musí být vždy spokojený / redakce Ann Thomas a Jill Applegate ; [zanglického originálu ... přeložil Marek Čtrnáct] . Hodkovičky [i.e. Praha] : Pragma, c2012 . 235 s . ISBN 978-80-7349-331-8 : . [1, z toho volných 1]
    N55542; 658 (VYT)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  9. Zodpovědná firma : jak podnikat tak, aby to bylo prospěšné nejen vlastníkům, ale i ostatním lidem a planetě / Yvon Chouinard & Vincent Stanley ; přeložil Viktor Jurek . Praha : PeopleComm, 2014 . 184 s . ISBN 978-80-87917-12-1 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N62163; 005 (CHOU)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.