Výsledky vyhledávání
Váš dotaz:
Předmět (klíč.slova) = "branding"
- Brand new : nová podoba značek / Wally Olins ; z anglického originálu Brand new ... přeložil Petr Havlíček V Praze : Slovart, 2016 . 200 stran . ISBN 978-80-7529-047-2 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
N60947; 658 (OLI)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Encyklopedie platebních karet : historie, současnost a budoucnost peněz a platebních karet / Pavel Juřík . Praha : Grada, 2003 . 312 s . ISBN 80-247-0685-7 : . [1, z toho volných 1]
II-N40675; 336 (JUŘ)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Hudební divadlo a marketing. II., Opera – produkt a jeho marketingová komunikace / Jana Janulíková .
In: Opus musicum [6 č.]. ISSN 0862-8505. Brno : Opus musicum, 2007. Roč. 39, č. 3 (2007), s 53-58 .
Hc2266/d - Piercing / Russ Thorne ; [z anglického originálu ... přeložil Michael Talián] . V Praze : Slovart, 2012 . 223 s . ISBN 978-80-7391-597-1 : . [1, z toho volných 1]
N55018; 39 (THO)Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Řež do sebe, co to jde / Zuzana Boušková ; foto Jan Zátorský . ISSN 0862-5921 .
In: Pátek Lidových novin. ISSN 0862-5921. č. 26 (28.06.2002), s. 22-27 .
20807(457)