Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Předmět (klíč.slova) = "SPÖ"
  1. (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! : Jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový;Jörg Petzold . Grada Publishing 2006 . 160 s . ISBN 80-247-1321-7 .
    (NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

    e-kniha

  2. Faymann: neznámý muž z Vídně / Petr Sokol . ISSN 0862-6634 .
    In: Reflex. ISSN 0862-6634. Roč. 21, č. 35 (2010), s. 13 .
    1916(69)
    Faymann: neznámý muž z Vídně

    článek / část dokumentu



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.