Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 5  
Zdroje: KJM (Kobližná 4) - ÚK + Pobočky
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kjm_us_auth 1000750785^"
  1. Dali své jméno značce, aneb, S kůží na trh / Ivan Brož . Brno : MOBA, c2008 . 254 s . ISBN 978-80-243-3067-9 : . [1, z toho volných 1]
    N48828; 658 (BRO)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  2. Jak se budují značky : co obchodníci nevědí / Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov  Praha : Dobrovský s.r.o., 2018 . 241 stran . ISBN 978-80-7390-618-4 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N65396; 658 (SHA)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  3. Jsi značka?!, aneb, Vydělávejte více online & offline tím, co milujete! : pro všechny volnonožce, drobné podnikatele, lektory, kouče i zvědavce, kteří chtějí proměnit své nevýhody v triumfy na trhu / Tomáš Lukavec  [Česko] : www.jsiznacka.cz, 2021 . 254 stran . ISBN 978-80-908103-0-3 . [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N69823; 005 (LUK)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  4. Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; překlad Tomáš Juppa, Martin Machek  Praha : Grada, 2013 . 814 stran . ISBN 978-80-247-4150-5 . [2, z toho volných 1]
    II-N58620; 658 (KOT)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
  5. Strategie sociálních médií : praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média / Julie Atherton ; překlad: Martin Bednarski  V Brně : Lingea, 2022 . 268 stran . ISBN 978-80-7508-715-7 . [2, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    N70514; 658 (ATH)
    Pobočka Volné Prezenčně Vypůjčené VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.