Počet záznamů: 1  

Jak se budují značky

  1. Sharp, Byron

    Jak se budují značky : co obchodníci nevědí / Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov. -- Praha : Dobrovský s.r.o., 2018. -- 241 stran : ilustrace ; 24 cm. -- (Knihy Omega). -- Přeloženo z angličtiny. -- Poznámky pod čarou. -- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy. -- ISBN : 978-80-7390-618-4 (vázáno) : Kč 399.0.
    I. Sumcov, Petr, 1969-


    obchodní značky * řízení značky * marketingový management * konkurenceschopnost * marketingový výzkum * populárně-naučné publikace
    658.626 * 658.8 * 005:658.626 * 658.8:005 * 005.332.4 * 658.8:005.52

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.