Počet záznamů: 1  

Základy marketingu

  1. Karlíček, Miroslav, 1979-

    Základy marketingu / Miroslav Karlíček a kolektiv. -- 2., přepracované a rozšířené vydání. -- Praha : Grada, 2018. -- 285 stran : ilustrace, portréty ; 24 cm. -- Medailony autora a spoluautorů. -- V tiráži uvedeno: Druhé vydání. -- Poznámky. -- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy. -- Abstrakt: První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy a příklady z praxe. -- ISBN : 978-80-247-5869-5 (brožováno) : Kč 298.00.

    marketing * marketingový výzkum * marketingová komunikace * produktový management * kolektivní monografie
    658.8 * 658.8:316.77 * 658.6 * 658.8:005.52 * (048.8:082)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.