Počet záznamů: 1  

Marketing management

  1. Kotler, Philip, 1931-

    Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; překlad Tomáš Juppa, Martin Machek. -- 14. vydání. -- Praha : Grada, 2013. -- 814 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 29 cm. -- Přeloženo z angličtiny. -- Označení vydání je chybné (náleží k vydání originálu), správně je: 4. vydání. -- Příloha: Marketingový plán společnosti Sonic a související cvičení. -- Terminologický slovníček. -- Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy. -- Abstrakt: Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, m. -- Učebnice marketingu vhodná pro posluchače MBA programů. -- ISBN : 978-80-247-4150-5 (vázáno) : Kč 2290.00.
    I. Keller, Kevin Lane, 1956- II. Juppa, Tomáš III. Machek, Martin


    marketingový management * produktový management * strategický management * marketingová komunikace * marketingový výzkum * řízení značky * spotřebitelské chování * public relations * učebnice vysokých škol
    658.8

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.