Počet záznamů: 1  

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

  1. Kozel, Roman, 1974-

    Moderní metody a techniky marketingového výzkumu / Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová. -- 1. vyd. -- Praha : Grada, 2011. -- 304 s. : il., mapky, tabulky ; 25 cm. -- (Expert). -- Anglické resumé. -- Obálkové podnázvy: Aktuální trendy marketingu a marketingového výzkumu : marketingový výzkum od zadání po návrhy řešení : analýza dat bez vzorců a definic .... -- Černobílé fotografie, grafy, schémata, vzorce. -- Poznámka o autorech. -- Bibliografie. -- Rejstřík. -- Odkazy na internetové stránky. -- Abstrakt: Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experim. -- ISBN : 978-80-247-3527-6 : Kč 379.00.
    I. Mynářová, Lenka II. Svobodová, Hana, 1956-2011


    marketing * marketingový výzkum * marketing * marketingový výzkum * kvantitativní výzkumy * kvalitativní výzkumy * sběr dat * analýza dat * aplikace v praxi * příručky * příručky
    658.8 * 658.8:005.52

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.