Počet záznamů: 1  

30 vteřin

  1. Souček, Ondřej, 1977-

    30 vteřin : příběhy z reklamního podsvětí / Ondřej Souček. -- Vyd. 1. -- Praha : Nakladatelství Lidové noviny, 2010. -- 199 s. ; 20 cm. -- Na titulní stránce a v tiráži uvedena též zkratka nakladatelství: NLN. -- Výkladový slovníček. -- Název v prelimináriích: Třicet vteřin. -- Obsahuje: Mickey Mouse -- David versus Janička highlights -- Jágrův blafák -- Sofiina volba 2010 -- Work, work, work -- O zkrachovalém podnikateli, jeho krokodýlovi, učiteli angličtiny a dvou kreativcích, které práce jinak baví -- Návštěva múzy -- Bolehlav -- Jedna moucha dvěma ranami -- O inteligentním tramvajákovi, Matce Tereze, perníčcích a dvou kreativcích, které práce definitivně přestala bavit -- Třicet vteřin -- Swinging in the rain -- Konec reklamního bloku. -- Resumé: Délka reklamního spotu je nejčastěji pouze třicet vteřin. Do tohoto krátkého časového úseku je soustředěn neuvěřitelný tlak. Nejen na zákazníky, ale také na samotné reklamní tvůrce. Kdo od této knihy očekává naleštěné reklamní obrázky, bude pravděpodobně zklamán. Syrové příběhy lidí bojujících o vlastní existenci vzbuzují úsměv, ale vždy po nich zůstává hořká pachuť na jazyku. Autor otvírá třinácté komnaty svých hrdinů a nechává je koupat se ve vlastních frustracích, které s sebou nese práce v reklamním průmyslu. -- Další variantní název: Třicet vteřin. -- ISBN : 978-80-7422-061-6 : Kč 189.00.

    česká literatura * příběhy * reklama * reklamní agentury * reklamní průmysl
    821.162.3-3

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.