Počet záznamů: 1  

99 tipů pro úspěšnější reklamu

  1. Monzel, Monika, 1967-

    99 tipů pro úspěšnější reklamu / Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová]. -- 1. vyd. -- Praha : Grada, 2009. -- 198 s. : il., tabulky ; 24 cm. -- (Manažer, Marketing). -- Přeloženo z němčiny. -- Obálkové podnázvy: Jak sestavit optimální mix pro vaši firmu : která média zvolit a jak se vyvarovat typických chyb. -- Původně vydáno: Berlín : Cornelsen, 2006. -- Graf, schémata. -- Poznámka o autorce. -- Poznámky na okrajích stránek. -- Určeno pro: Určeno marketingovým manažerům a specialistům. -- Určeno pro: Vhodné též pro podnikatele z malých firem. -- Název originálu: 99 Tipps für erfolgreiche Werbung. -- ISBN : 978-80-247-2928-2 : Kč 349.00.
    I. Thöndlová, Gabriela


    marketing * reklama a propagace * obchod * marketing * reklama a propagace * marketing * průzkum trhu * reklamní strategie * psychologie reklamy * kreativita * etika * estetika reklamy * komunikační nástroje * reklamní prostředky * přímá reklama * internetová reklama * televizní reklama * rozhlasová reklama * reklamní tiskoviny * ústní reklama * reklamní kampaně * reklamní agentury * regulace reklamy * zákony * příručky * příručky
    659.1/.3 * 658.8 * 658.8:005.32 * 339.187

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.