Počet záznamů: 1  

Mezinárodní marketingový management

  1. Berndt, Ralph, 1947-

    Mezinárodní marketingový management / Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander ; [překlad Ludmila Fatěnová]. -- Vyd. 1. -- Brno : Computer Press, 2007. -- viii, 360 s. : il., grafy, tabulky ; 23 cm. -- (Praxe manažera) (Business books). -- Přeloženo z němčiny. -- Obálkové podnázvy: Globalizace a světové trhy : marketingové plánování a controlling : potenciál a lidské zdroje. -- Na obálce uvedeno logo nakladatelství: CPress. -- Nákresy, schémata, vzorce. -- Rejstřík. -- Určeno pro: Určeno pro marketingové manažery, studenty a řídící pracovníky obecně. -- Název originálu: Internationales Marketing-Management. -- ISBN : 978-80-251-1641-8 : Kč 250.00.
    I. Fantapié Altobelli, Claudia II. Sander, Matthias III. Fatěnová, Ludmila


    marketingový management * mezinárodní marketing * zahraniční obchod * mezinárodní obchod * mezinárodní marketing * marketingový management * podnikání * mezinárodní trhy * mezinárodní smlouvy * průzkum trhu * hospodářská soutěž * marketingová politika * příručky * příručky
    339.5 * 658.8:005 * 005 * 658.8:339.564

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.