Počet záznamů: 1  

Marketingový průzkum

  1. Foret, Miroslav

    Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky / Miroslav Foret. -- Vyd. 1. -- Brno : Computer Press, 2008. -- 121 s. : il., grafy, tabulky ; 23 cm. -- (Praxe manažera). -- Obálkové podnázvy: Definujeme marketingový cíl : vybíráme vhodnou techniku marketingového výzkumu : zpracováváme zjištěná data. -- Na obálce uvedeno logo nakladatelství: CPress. -- Černobílé fotografie, schémata. -- Bibliografie. -- Rejstřík. -- Určeno pro: Kniha je určena všem, kteří se chtějí stát poučenými zadavateli, případně dokonce realizátory marketingového průzkumu. -- ISBN : 978-80-251-2183-2 : Kč 247.00.

    marketing * marketingový výzkum * průzkum trhu * sběr dat * zpracování dat * psychologie prodeje * management prodeje * příručky
    658.8:005.52 * 339.138

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.