Počet záznamů: 1  

7 principů masového marketingu

  1. Earls, Mark

    7 principů masového marketingu : jak dostat dav na svou stranu / Mark Earls ; [překlad Veronika Klimešová]. -- Vyd. 1. -- Brno : Computer Press, 2008. -- xv, 277 s. : il. ; 23 cm. -- (Praxe manažera). -- Přeloženo z angličtiny. -- Obálkový podnázev: Změňte chování zákazníků, zaměstnanců i veřejnosti. -- Původně vydáno: West Sussex : John Wiley & Sons, c2007. -- Na obálce uvedeno logo nakladatelství: CPress. -- Nákresy, schémata. -- Poznámky. -- Bibliografické odkazy. -- Rejstřík. -- Určeno pro: Vhodné pro pracovníky marketingových oddělení, manažery, politiky a státní úředníky. -- Název originálu: Herd? : how to change mass behaviour by harnessing our true nature. -- ISBN : 978-80-251-1911-2 : Kč 399.00.
    I. Klimešová, Veronika


    marketing * masová komunikace * hromadné chování * podnikání * obchod * marketing * masový marketing * marketing * společnost * masová komunikace * masmédia * hromadné chování * příčiny ovlivňování chování skupiny * reklama * mluvené slovo * management * populárně-naučné publikace * populárně-naučné publikace
    339.138 * 316.772.4 * 316.454.3

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.