Počet záznamů: 1  

Hodnotový management a marketing malých a středních firem

  1. Dobřický, Josef

    Hodnotový management a marketing malých a středních firem. II., Management malých a středních firem / Josef Dobřický. -- Vyd. 1. -- Brno : Akademie Sting, 2006. -- 126 s. : il., tabulky ; 30 cm. -- Vydala Obchodní a hospodářská komora Brno a Akademie Sting v Brně. -- Grafy, schémata. -- Bibliografie. -- ISBN : 80-86342-58-1 : Kč 80.00.

    hodnotový management * marketing * malé a střední podnikání * management * hodnotový management * pracovní plány * prezentační činnost * implementace * marketing * drobné podnikání * malé a střední podniky * učebnice vysokých škol * učebnice vysokých škol
    005:330.133.1 * 658.8 * 658.114

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.