Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum

  1. Foret, Miroslav

    Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky / Miroslav Foret, Jana Stávková. -- 1. vyd. -- Praha : Grada, 2003. -- 159 s. : il., tabulky ; 23 cm. -- (Manažer). -- Grafy, vzorce. -- Příloha. -- Bibliografie. -- Rejstřík. -- ISBN : 80-247-0385-8 : Kč 198.00.
    I. Stávková, Jana, 1947-


    marketingový výzkum * marketing * obchod * trhy * marketingový výzkum * techniky * sběr dat * zpracování dat * management prodeje * odbyt * marketingové údaje * zákazníci * nákupní chování * příručky * příručky
    658.8 * 339.1 * 311

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.