Počet záznamů: 1  

Průzkum trhu

  1. Hague, Paul N

    Průzkum trhu : příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů / Paul Hague ; [překlad Vilém Jungmann]. -- Vyd. 1. -- Brno : Computer Press, 2003. -- 234 s. : dotazníky, grafy, tabulky ; 24 cm. -- (Business books) (Praxe manažera). -- Přeloženo z angličtiny. -- Na patitulním listě a v tiráži uvedeno chybně příjmení autora Hauge. -- Rejstřík. -- Název originálu: Market research. -- ISBN : 80-7226-917-8 : Kč 349.00.
    I. Jungmann, Vilém


    spotřebitelské trhy * marketing * marketingový výzkum * marketing * spotřebitelské trhy * produkty * zákazníci * průzkumy trhů * kvalitativní výzkumy * kvantitativní výzkumy * marketingové analýzy * zdroje * sběr dat * statistiky * interpretace * Česko * agentury marketingového výzkumu * populárně-naučné publikace * populárně-naučné publikace
    658.8:005.52 * 339.138 * 311 * 659.4

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.