Počet záznamů: 1  

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

  1. SYS71609186
    LBL
      
    00000nam-a22-----3i-4500
    003
      
    CZ-BrKJM
    005
      
    20240328204921.5
    008
      
    190101s--------xr-----|------00|-|-cze-d
    020
      
    $a 80-247-1321-7
    040
      
    $a BOG001 $b cze
    245
      
    $a (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! : $b Jak získat zákazníka špičkovými službami / $c Ivan Nový;Jörg Petzold
    260
      
    $b Grada Publishing $c 2006
    300
      
    $a 160 s.
    520
      
    $a Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejc
    520
    3-
    $a Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejc $c flexibooks
    653
      
    $a Ekonomie a právo;Obchod a prodej;(NE)spo kojený zákazník - náš cíl?!;Nový Ivan $a Petzold Jörg
    910
      
    $a BOG001

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.